fredag, juli 20, 2007

mega Skrov



Anders har lyckats med konststycket att tappa sitta megaskrov, eller snarare jonglerar med det. Så från 79kr till några strips och botten :P

Jonsson har lyckats att tappa en stack på sin egen fot, man kan väl säga att han är rätt saltad :P

Vår router bestämde sig för att tappa sig själv bakom en vagn och totalt lägga av, man kan även säga att min odöpta dator (skäms) får agera Host.

Vad är det jag brukar tänka på, hmmmm... Jo, trästock nalkas, kylen fylldes nyligen med 24 bitburger, och 2 flaskor jacob creeks moous. Oerhört frestande att fresta på, men som den ärliga krigare man är så väntar man tills matchen börjar.

Klassisk roadtrip upplaga tre börjar senare idag, 740 till Aplandet och Nordanåområdet, årets gris i säcken med all sannolikhet Dvergen. Risken finns ju dock att han bara får känna sig inseglad i sitt eget tält.

Vad mer brukar jag tänka på?
Jo, jag funderar på att ta med mig Carolina Klüft till campen, näe jag skojas bara.
Men jag har köpt kolsyrat vatten, man är inte dum!

Ska vi se något? Näe
Ska vi umgås? Näe
Vad ska vi göra då? Ja det får man väl räkna ut själv, vilken jävla dum fråga.

traestakk.