måndag, augusti 13, 2007

gycklare

Det sitter 3 st gycklare på väggen i vårt fikarum. De är lite förvrängda och obehagliga, känns som att de är ditsatta av med syfte att ge oss ångest på fikat. Med baktanken att få oss att inte fika så länge. Jävla skit.

Annars fick jag höra ett roligt uttryck på fikat.

"När fingret är ringat, är musen tingad"
Tänk på det du!

Blev glad på lunchen, förutom det faktum att jag fick äta Piazza med Gluffsarn, men jag hade n purfärsk Moore-tidning i brevlådan :)

Tänk vilka sjuka saker det finns nätet, t. ex. http://www.goatse.cx/
Där är det en man, och om man klickar på länken så öppnar han upp sig rakt nedanför ballen.

Senaste nytt, jo jag har knåpat kring mitt och rasmus senaste projekt.

Project Hack N Slash Party, vår alternativa inomhusfestival, som ska ersätta Sikafestivalen detta år. Roligt då man ringer polisen och de verkar helt förvirrade över typ allt :P

Ringde Käftis idag också.
Jag var orolig för att mina planerade käftsmällar skulle har ägt rum, men det var tydligen nästa vecka. Så två dagar i rad ska jag känna mig slagen, ska lag två hål, och blir säkert fler med tanke på min fantastiska Sadism.

Vad händer ikväll då?
Moore? Jatack.
Football Manager 2007 kan jag tänka mig och sen tror jag vi måste städa lite.

Dark Passion Play.