lördag, augusti 18, 2007

städning!

Ja gjorde ett seriöst jävligt bra jobb igår och städa upp i lägenheten.

Pizzabuffe på Scarran ägde som vanligt, även om bartendern var jävligt ologisk.
Ofta man tror att någon kommer och bara ska ha en öl kl 18 på på Scarran?

Sen blev det öl, satt och glodde i Moore och bestämde vem vi tyckte var mest SMS-värd haha.

Mer öl, och mer öl... hade som en bra balans där någongång vid 21-tiden.

Men får man gå ut då? Näe det tar alltid en jävla tid med mina sällskap :P

Så 23.45 kom vi ut.

Vad ska man säga om krogen då?
Ja min kväll går att jämföra med Lövens 2-7 debacle mot Sundsvall igår, inget som stämde.
Första gången någonsin som jag kände mig lite malplacerad och obekväm ute, vem som inte direkt varför. Blev bättre när jag fick dansa lite. Kul med killen som dansade på en högtalare.
Whats up med dessa bögar och dess harem of cockblock? Alltså seriöst? Inte för att jag bryr mig om vilka de har runt om sig, men det stör som ögat haha.

Roligast igår är iaf att Jonsson äntligen blir packad, och gör en "jonsson-går-och-spyr-i-steget", han blev lite väl full va, haha.

Niklas gjorde ett roligt inhopp också, fan kommentaren om "krossat ägg och bajs" var faktiskt förjävla rolig.

Nu är det bröllop som gäller resten av resan.