onsdag, september 26, 2007

det har blivit många funderare

eller ja iaf, lidandet av att haft svårt att hitta saker att uträtta idag.

Så jag har bloggat! (ja visst är jag bra på det, jag är det)

Ikväll blir det att äta lite snabb och enkel mat i form av potatisbullar, sen så blir av att åka bort till Anders och slå ett slag för SnaggTeam.

Jag tänker varje gång man rakar bort sitt hår att, man kanske skulle ha tagit allt hår och lagt det i ett stort kuvert. Sen skickar man det till någon man inte tycker om, återvinning? Fan vad jag kan kläcka briljanta och djävulska idéer.

"Razor of the Kopf", som jag sa idag. Det blev tyvärr lite fel haha.

Men Razor-boddie anders ska iaf få göra sitt. Vi kanske borde ha köpt ett sexpack och vart dryga?

Vi ser väl.

"pilla mig i stjärten med en fjäder som du pissat på, säda i min dyra vin vaaas"