måndag, oktober 15, 2007

somna på soffan

ja fyfan vad sletet.
Prata i telefon och lade mig sedan på sida där kring 1 tiden i natt. Sen vaknar man till, klockan på mobilen visar 06.18. Känner en enorm värk i skallen, som om jag vridit hjärnan ett kvartsvarv. Lägger mig lite bekvämare i soffan och ställer ett alarm på 07.23. Dock så snosar jag det så jag vaknar till kring 07.45. Som tur är så har jag ju alla kläder redan på mig så bara, up an go!

Kroppen är lite mör, ska nog satsa på att sova i sängen i natt.
Jag kan även informera om att mitt skitvärdelösa osmarta störda datorbord i glas. Så nu ser det lite knas ut och så men men, måste försöka limma ihop det innan helgens bravader.

För övrigt, så måste jag med tåren i ögat meddela att Lexx säsong 4 inte riktigt uppnår mina förväntningar, och försöket att utspela sig på jorden är lite värdelöst. Jag måste ju plöjja klart den. Men om det inte blir bättring så hoppas jag på att man kan glömma denna säsong och minnas säsong 1-2. För Lexx är ju alltid Lexx!

Idag är det salsa! Fan vad skoj det ska bli, kanske blir några snurrar. Men måste även hinna med ett möte nere på stan, hehe.

Aja snart mer jobb.