tisdag, juni 16, 2009

prototype

Jag har sagt det förut och jag har sagt det igen. Svarten, lätt att köpa eller skaffa spel i dessa alla former, men svårt att ta för mig och sätta mig ner och Powergamea. Jag menar förutom alla de dåliga köpen till Ps2an som inte spelats klart så har jag ju förgyllt min samling med

Okami
Final Fantasy 12
Shadow of Colossus
RE 4
Silent Hill Collection
Beyond Good & Evil
Kingdom Hearts

Förutom dessa så blev ju Cuben införskaffad i kanske en av historiens mer dyra Traderaköp, men jag menar vem betalar inte mkt cash för att få en oanvänd Cube i svart, med alla RE-spelen? Hursomhelst så känner jag att jag skulle behöva typ långledigt, varför inte lite Arbetslöshet hehe så man kunde få spela bort lite timmar.

När det sen gäller datorspel så blev det ju inköp av Assasins Creed vilket är långt ifrån färdigt, Neverwinter Nigts 2 plus några klassiska RPGn som Tempel of Elemental Evil. Som sagt dålig på att ta för mig.

Men då händer det.

Prototype.
Såg en trailer på E3, en vecka senare har jag testat det och är helt uppslukad. Tänk att friheten att få springa runt på höghus i manhattan och glidflyga kan vara så tillfredställande. Rekommenderas starkt, och är för övrigt riktigt blodigt och brutalt haha.

Alex Mercer, Judge of Life.

Btw 1

Fan vad fåglar ha tråkiga läten, satan vad less de måste bli på varandra. "jaja nu har du sagt samma sak i 45min, och nej, du kommer fortfarande inte få något" haha.

Btw 2

Jävlar vad det regna igår, och jävlar vad blöt man kan bli, två ggr!