onsdag, september 30, 2009

...and the story ends

Hur avslutar man sånt här då? Ja alltså jag gör ju min sista dag idag på kneget. Nu får jag gå, för tredje gången... bajamaja i krakow. Näe men folk tjatar om att "jo men snart ringer de och ger dig tillbaka jobbet"... näe jag tror inte det blir så den här gången, och ärligt så vill jag inte ha det så heller. Jag behöver något nytt, för göra något planlöst, oschemalagt och annorlunda.

Jag har dels konstaterat att jag närmaste dygnen köpt, lagt bud eller bevakar hela 10 tv-spel på tradera och blocket haha lite crazy.

Ikväll ska vi äta middag på Olles med gruppen och om planerna går som det ska så kommer vi krypa fram resten av kvällen. Annars så ska ju FireBatFilip salutas på Allstars. Lillpojken har ju blivit 21. Så nu slipper vi ju skämmas i kön till krogen.

vad finns det att göra nu? Bygga vidare på Uggleprofetian? Göra en dokumentär? Festa? Sova? Spela tv-spel? Spela rollspel? Näe jag tror jag ska skriva en bok.

"Svarten, kollektivisten som aldrig gick vidare" haha.