tisdag, augusti 14, 2007

fem grabbar och ett tv-spel


Igår var en bra kväll. Ingen speciell kväll men bra.

Fick avnjuta min nya Moore och läsa sjukt roliga artiklar (ja för man läser artiklarna).

Sen många trevliga samtal med diverse folk, och fotbollssnack med Slumpartat möte. Fan vad jag är bra på att rita upp fotbollsövningar i Paint "Är det där en boll?"

Kontra det med att jag ordnade lite kring festivalen, spelade football manager och lyssnade på musik, plus att jag fick in lite ny musik på mobilen vilket var välbehövligt. det var bra.

Gick ner en sväng där i mellan och spöade Gluffsarn i Pes 6 (schvårt).

Sen efter att jag och Dvergen vart på hemskköp för att införskaffa kvällens föda, Billys, så han vi med att jag halvt som halvt blev raggad av ena kassörskan. Onej det var inget positivt med det. " Är det bra så?" " Ska det vara kvitto på det?" (de mest sjuka och sadistiska drömmarna skulle vara en wrestlingmatch med dessa...). Efter Billyn rusar dvergen för att agera Don Johan, alltid surt då man ätit Billys.

Jag spöar Anders i Pes 6 och är kvällens kung i baren. Resten av kvällen drack jag min Loka Citron ostört.

Kvällen avrundades då Gluffs och Anders lirar Pes 6, Dvergen är däckad i en soffa, Snoritz i en annan och jag på en madrass på golvet. Tänk vad Pes 6 kan sammanföra ett gäng :) haha.

Anders drog en rolig kommentar igår, en riktig förnedring angående Gluffs färdigheter, ja näe vi tar det väl på hans bröllop ;)

Lägger in en bild från min enmansefterfest i fredags.

(Min ensamma efterfest, öl, godis och Take My Breath Away)