onsdag, augusti 26, 2009

mitt liv börjar bli som i eurotrip.

kommer hem efter en trevlig kväll på sista Rex. Smäller upp Ansiktesboken bara för att snoka om jag varit populär. Då händer något som blir lite av en oanad vändning i historien.

"Mail motherfucker!"

From: John Swatzyna

"Linus have you done any family research? My last name is Swatzyna. My grandfather lived in Karvina Chechslovakia. "

Jag svarar ju såklart med vem jag var och hur jag ursprungligen blev till.

Så nu väntar vi bara på att Cooper (gestaltad av Lupus) kommer in och säger "dude, det börjar alltid såhär, snart vill han arrangera ett möte"

och sen typ i helgen då jag är full så kommer då "zussammen". Fast det är klart, då ska ju typ Filip komma in i rummet dagen efter och säga att jag läst fel och det var en Jonna, en superfräsh brud haha.