torsdag, november 19, 2009

en ny innebörd av "bjudchips"


Haha. Var på Ronny Erikssons Rum för rasande ikväll. Jävligt kul, intressant och trevligt. Tag lite öl på bishops sen efteråt. Börja snacka om hur dålig tv är nuförtiden och kommer in på Filip o Fredriks programserier och hur roliga de är.

Sen från ingenstans så ropar Manneblask till och ba "där är han ju", så står helt sonika Filip Hammar 3 meter bort haha... När vi går hem så ser vi hur han och Fredrik sitter med tre unga blondiner och är i full gång haha. Värdens skvaller javisst! men det gav ju som en ny dimension till "när man talar om trollen" haha.

När jag kommer hem så säger FireBatFilip, "du har en present på rummet". Kommer in och ser att han lämnat en chipspåse åt mig eftersom han stal min i förrgår och det fick mig att koka då. Sen ser jag att han sprättat den för han blev ju trots allt sugen själv haha. Men....
...han gav just en ny innebörd till det här med Bjudchips. Att gå igen något som är "stulet" helt oväntat och dessutom lämna en lagom mängd, lite mer än bjudmängden, men ändå inte full mängd och dessutom öppnat. Ja alltså Sourcream & Pepper har aldrig, ALDRIG smakat så gott!

Godnatt