fredag, november 06, 2009

multi-tap

jag säger då det, handla på Game! Eller häng på Game! Gör vad som helst som har med Game att göra. Jag och jojg hade vår lilla lunchutflykt som skulle resultera i allt från spel till mat och sen tillbaka för intag av mat.

När vi hänger på Game och jojg desperat gör allt för att slippa betala för det sprillans nya Dragon Age: Origins, efter att han bytt in två spel och tömt sitt Gamecard så landar han på dryga hunkan för ett grymt coolt spel. Medan vi hänger där så får jag en framtida fixidé, jag behöver ju en multi-tap som är kompatibel med Ps2 slim. Medans jag tänker det så slänger jag bara ur mig "jamen har ni några multi-taps". Efter att en annan av personalstyrkan (han som verkar ha mer inflytande och makt) tar över, springer iväg på lagret, penetrerar en lätt beggad mt i en slim kommer han ut och slänger fram något obskyrt märke.

"Här, den här fungerar iaf att trycka in i konsolen, ta hem och pröva den.. sen om den funkar så kan du väl svänga förbi och bjuda oss på fika nån dag"

Sagt och gjort. Väntar med spänning.

Annars när man väl landar här på kontoret så frågar Mukka ivrigt vilket spel jag köpt och refererar till plastpåsen där jag har tvättmedel... men visste det går nog också att spela haha.

helg.