torsdag, augusti 27, 2009

sen starre..

det låg en BN-match mellan Lupus_0219 och js.indrid och släpade. Lupus ledde med 1-0 (man spelar ju bäst av 3). Vi lira på Gods Garden, och jag fick igång en ganska fin bild, även om jag han harassa lite. Jag höll trycket och pusha på med Tanks och vult. Lyckades göra två fina drop och till slut så tog jag ut hans Nat. GG.

I match 2 för kvällen på Heartbreak Ridge, så är jag lite för avslappnad och bygger inge units medans jag expar och techar. Ser att Lupus kommer med ett drop, har inte fått upp något torn och mina scans var slut. Han gjorde processen rätt kort, även om jag klara mig från hans DTs till slut så pusha han lite väl hårt med goons. Aja jag tar han nästa gång.

2-1

2 Comments:

Anonymous Anders said...

Vi lär ju aldrig spela god's garden igen!

10:58 em  
Blogger svarten said...

Haha vafan. Det är en bra bana

11:28 fm  

Skicka en kommentar

<< Home