fredag, juli 27, 2007

and then there was bald

jaha.

Jo, precis har vart på äventyr till Sjulsmark ikväll. Mötte en räv och en hare på vägen dit, spännande! :)

Väl i Sjulsmark så satte jag mig på en pall ute på Anders gräsmatta, sjukt harmoniskt.
Sen för att muntra upp Rrrejält, så kom anders med rakarn och började shave min skalle.

Så nu är man Bald, igen haha.

(..och han insåg att han var fast på bild...)

Annars då? Jo, sjukt taggad faktiskt på PSOS imorgon. Och ja, det kommer bli bra väder, jag har förhandlat med SMHI. Fick göra en deal och byta till mig lite sol, mot att ge Götet en Tsunami nästa vecka. Men som sagt, surt.

1 Comments:

Blogger myten, kanske legenden, said...

du vet väl att SMHI är ganska obsolete när man har kontakter med Kung Bore :P

6:14 fm  

Skicka en kommentar

<< Home