måndag, juli 30, 2007

kollektivet flyttade!



För 2 dagar så flyttade vi ut kollektivet Jonssons Syrra 20mil norrut, närmare bestämt Västra Kajen södra hamnen, Piteå Norrbotten.


Där slog vi våra påsar ihop med det betydligt mer erfarna Shemale Hooker Camp, som hade ett gäng festivaler och sammandrabbningar bakom sig.


Galenskap för vissa, magi skulle jag säga.



Tillsammans är stark, och bra gick det.



Fylla två dagar, röjj, skoj, ploj och Big boy.



Förtäring av åtminstone ett 6-tal burgare kombinerat med heineken och en flaska Famous Grouse, Fasanen var en fin insats :)



Jonssons gjorde ett tappert försök att få lite Bad-ass points "jag ska fan slå ner Olsson", men som väntat slutade det i debackel med att han inte gjorde något.



Själv fick jag försvara Våra två tält mot ett 10-talet förfriskade idiotiska ungdomar som ville riva det då de misstog oss för att vara Norge-gänget.



Inofficiellt så flyttade vi ut tältet och låtsades att det var en Wrestling-ring, handicap-match 1 mot 10. Jag slogs kämpade och avslutade med att sänka den längsta killen med en Tombstone Piledriver.



Okej, jag skojas bara, jag bara höjde rösten så krympte de ganska rejält och gick vidare.



Annars var det en lugn helg.

Jonsson lyfter Linnea som lyfts av stellan som tappar alla och hennes glasögon gåner i kras. Men som man säger, take it eller leave it.





Fick ju iaf inleda helgen med att burna 2 små sigg-kåta brudar "Ska ni stå här länge?...... för sånt kan vara irriterande" haha.



fuck it!