måndag, augusti 06, 2007

welle erdball

Ja vafan, Welle Erdball lirade ju på Emmaboda, man blev fan lite bitter över att man missade Monoton und Minimal. Men iaf.


Frågeställning som tagen ur munnen, hur är läget i kollektivet?

Ja, själv sitter jag och glor på medans min nerladdning av Pablo Fransisco - Ouch sakta men säkert flyter fram... 30min kvar.

Dvergen försvinner mest troligt på en CafeDejt av något slag, men man vet ju aldrig.

Peter går runt och är förvirrad och ställer frågor som "Är det söndag idag?", "Är det år 2007"

Joakim spelar Pes6 som vanligt

mitt i mitt bloggande får jag ett kärt återkommande "när anders sitter och bajsar"-samtal, där vi hinner reda ute det ena och det andra. Bl.a. att avföring ska vara fast och fin.

"No no you have to be quite, annars they will not kom fram"